Nissan toob uhiuue Nissan LEAFi loomiseks välja teedrajava elektrilise uuenduse ja ProPILOT-tehnoloogia: kõige täiustatuma massidele mõeldud elektriauto; / AUTOSPIRIT / Uudised

Nissan toob uhiuue Nissan LEAFi loomiseks välja teedrajava elektrilise uuenduse ja ProPILOT-tehnoloogia: kõige täiustatuma massidele mõeldud elektriauto;

  • ProPILOTi täiustatud juhiabisüsteem võimaldab ohutumat ja mugavamat sõitmist;
  • ProPILOT Park täiesti autonoomseks parkimiseks;
  • tehnoloogia e-Pedal võimaldab teil sujuvalt sõita ja pidurdada;
  • suurem ulatus kui eales varem – 378km* ühe laadimisega;
  • voolujoonelisem sise- ja välisdisain muudab maailmas enim müüdud elektriauto veelgi ihaldusväärsemaks.

 

 6.9.2017 – Nissan tõi täna avalikkuse ette oma uhiuue Nissan LEAFi – maailma kõige täiustatuma massidele mõeldud elektriauto ja ettevõtte intelligentse mobiilsuse visiooni ikooni.

 

Täiselektriline ja leidliku tehnoloogiaga varustatud, on uus Nissan LEAF Euroopas firma esimene sõiduk, mis võtab omaks täiustatud juhiabisüsteemide esimesed sammud ja on varustatud tippklassi uuendustega, näiteks nagu e-Pedal, võimaldades teil sõita ja pidurdada täiesti uuel ja sujuval viisil.

 

See saab sõita ka kaugemale, ulatusega 378 km* ühe laadimisega ning on uue põlvkonna jaoks ümber kujundatud voolujoonelisema välimusega nii seest kui väljast.

 

Uue Nissan LEAFi müük algab Euroopas alates jaanuarist 2018.

 

"Uus Nissan LEAF kannab endas Nissani intelligentse mobiilsuse sõnumit, mis on Nissani tuleviku peamine brändistrateegia," ütles Nissani president ja tegevjuht Hiroto Saikawa. "Parendatud sõiduulatusega uus Nissan LEAF kombineerituna täiustatud juhiabisüsteemidega, nagu näiteks ProPILOT Park ja lihtsalt kasutatav e-Pedal, tugevdab Nissani liidripositsioon elektriautode turul ja laienemist kogu maailmas. Sellel on tugevused, mida võetakse kasutusele Nissani tuleviku mudelitel."

 

Nissani intelligentne mobiilsus on ettevõtte nägemus tuleviku sõitmise ümbersõnastamiseks ning paistab edendavat auto rolli enamaks kui lihtsalt transpordiviisiks. Nissani intelligentset mobiilsust sõnastatakse viisil, kuidas autoga sõidetakse, energiaga varustatakse ja ühiskonda integreeritakse.

 

Uhiuus Nissan LEAF on ettevõtte Nissani intelligentse mobiilsuse teepealne kehastus koos oma algusetapis ProPILOT tehnoloogia, täiustatud täiselektrilise jõuseadme ja ainulaadse võimega ühenduda ja varustada toitega rajatisi, kuhu ta on ühendatud. 

Nissani intelligentne võimsus: e-jõuseade

 

Uue LEAFi Nissani intelligentse võimsuse fooksupunkt on tema e-jõuseade, mis pakub suuremate dünaamiliste sõiduomadust jaoks täiustatud ja suuremat veojõudu ja võimsust. Täiustatud uue ülelaadega kõrgtehnoloogilise liitium-ioon akuga, mis pakub suuremat võimsust ja energiasalvestusmahtu.

 

Koos suurema energiatõhususega pakub uus e-jõuseade reibastavat, lineaarset sõidusooritust võimsusega 110 kW. Pöördemoment on tõusnud 320 Nm, mille tulemuseks on suurem kiirendus.

 

Uue Nissan LEAFi sõiduulatus on tõusnud ühe laadimisega 378 km-ni (uus Euroopa sõidutsükkel). Neile, kes soovivad oma uue LEAFiga kaugemale sõita, tutvustab Nissan 2018 aastal kallimat ja võimsamat versioon, millel on suurendatud mootor võimsust ja aku mahutavust. See versioon pakub veelgi suuremat sõiduulatust, võimaldades klientidel valida vastavalt nende vajadustele.

 

Nissan intelligentne juhiabisüsteem: tehnoloogia, mis on mõeldud sõidunaudingu ja turvalisuse suurendamiseks ja stressi vähendamiseks

 

Uuel LEAFil on kolm peamist uut sõidutehnoloogiat. Esimene on täiustatud juhiabisüsteem ProPILOT. Kasutatakse maanteel ühel sõidurajapiires sõitmisel, see muudab sõidu kergemaks, vähem stressirohkeks ja lõõgastavamaks.

 

Teine, ProPILOT Park, muudab inimeste mõtteviisi parkimisest. Kui see on aktiveeritud, siis kontrollib see roolimist, kiirendamist, pidurdamist ja käiguvalikut, et juhtida sõiduk automaatselt parkimiskohta.  See muudab parkimise kõigi juhtide jaoks stressivabaks ja mugavamaks.

 

Kolmas, e-Pedal, on revolutsiooniline tehnoloogia, mis muudab meie sõiduviisi. See võimaldab juhil käivitada, kiirendada, aeglustada ja peatuda, reguleerides lihtsalt gaasipedaalile avaldatavat survet. Kui gaasipedaal on täielikult vabastatud, siis rakenduvad automaatselt regenaratiiv- ja hõõrdpidurid, peatades sõiduki täielikult. Sõiduk hoiab asendit isegi järskudel ülesmäge kallakutel, kuni uuesti gaasi vajutatakse. E-pedali reageerimine võimaldab juhil oma sõidurõõmu ees avaneval maanteel maksimeerida.

 

Järsult pidurdamiseks tuleb ikka kasutada tavapärast piduripedaali.

 

Nissani intelligentne lõimumine: seob aku võimsuse sotsiaalse infrastruktuuriga

 

Nissani teed rajav visioon elektriautode potentsiaali kohta ei ulatu ainult uue Nissan LEAFi jõuallikani. Sõiduki akusid saab kasutada ka mobiilsete energiaseadmetena.

 

Vehicle-to-Grid (V2G) tehnoloogia kombineerib kahesuunalist laadimist, võimaldades elektrisõidukitel täiesti elektrivõrku integreeruda. See aitab parandada mitteprogrammeritavate taastuvenergia voogude käsitlemise mahtu, tehes taastuvad allikad veel laiemalt integreerituks ja taskukohaseks.

 

Süsteem töötab põhimõttel, et elektriautode omanikud liituvad energiaturuga, et aktiivselt saada osa võrguteenustest, mis samas pakuvad ka alternatiivseid sissetulekuallika võimalusi.

 

Edenedes saab V2G-tehnoloogiast Nissani omanike jaoks pöördepunkt, sest nad muutuvad energiaturul aktiivseteks osalejateks. 

Säästlikuma ühiskonna suunas töötamine tähendab iga päev paremate valikute tegemist. xStorage, energiasalvestussüsteem, tugineb tööstuse parimale kollektiivsele kogemusele, et muuta kodune energiatarbimine tõhusamaks ja säästvamaks. xStorage Home talletab energiat päeva kõige ökonoomsematel aegadel, kontrollides samal ajal kuidas ja millal seda energiat kasutatakse, säästes klientide raha ning parandades kogu energiasüsteemi. See integreerib sujuvalt kogu kodus vajaliku energia haldamise ja talletamise tark- ja riistvara ühte seadmesse. Kasutatakse võrguteenuste pakkumiseks xStorage Home suudab võrgust laadida või võrku tühjendada, et luua paindlikkus, mis on vajalik taastuvenergia edasiseks kasvavaks läbimurdeks.

 

Kliendid saavad kasu ka uue Nissan LEAFi uuesti disainitud liidesest nutitelefoni rakenduses, mõis võimaldab neil jälgida oma sõiduki laetust, leida lähim laadimisjaam ja eelsoojendada või jahutada auto enne sisse istumist ideaalse temperatuurini.

 

Väliskujundus: voolujooneline siluett koos laheda „tehno" lähenemisega

 

Uue Nissan LEAFi disain väljendab firma edumeelset lähenemist. Kujundus oli inspireeritud ideeautost IDS, mida näidati esmakordselt 2015. aasta Tokyo autonäitusel.

 

Esiosal on Nissanile iseloomuliku V-kujulise iluvõre, korrates DNA, mida ta jagab koos Nissani teiste üleilmsete paremini müüdavate sõidukitega, näiteks nagu Nissan X-Trail ja Euroopa lemmik Nissan Qashqai. Ent seda eristab iluvõre sinine värvus, Nissani elektriautode uus iseloomulik omadus. „Hõljuv" katus lisab stiili ja liikumistunnet. Voolujoonelised LED-esituled on Nissanile omase bumerang-kujunduse iseloomulikuks jooneks.

 

Salongikujundus: luksuslikum tunnetus koos puhta, rahuliku emotsiooniga

 

Uue Nissan LEAFi täiesti uue kujundusega interjöör on maitsekas, pehmendatud välimus ja tunnetus. See on saavutatud tänu kõrgema kvaliteediga materjalidele ja üldisele paigutusele ja viimistlusele, viies „elu pardal" vastavusse sõidu rafineeritud iseloomuga.

 

Sõitjad hindavad kohe istmete iseloomulikku erksinist õmblust, armatuurlauda ja rooli ning uue välimusega 7-tollist, värvilist (TFT) ekraani. Ekraani paigutus on ümber kujundatud võtmefunktsioonidele lihtsamaks ligipääsuks, näiteks nagu turvakilbi tehnoloogia, laetus, võimsuse mõõdik, heli- ja navigatsioonisüsteemi teave. Osades riikides on navigatsioonisüsteemiga sõidukite teabe- ja meelelahutussüsteemile lisatud Apple CarPlay.

 

Uus Nissan LEAF asendab esimese põlvkonna mudeli, millest on saanud maailmas enim müüdud elektriauto. Üle 283 000 kliendi on valinud LEAFi alates selle müügile tulekust aastal 2010.

 

2017 Nissan LEAF specifications (European model)

Specifications pending final homologation

 

Exterior

(mm)

Overall length

4,480

Overall width

1,790

Overall height

1,535/1545

Wheelbase

2,700

Track width front/rear

1,540/1,555

Minimum ground clearance

150

Coefficient of drag (Cd)

0.28

Tires

205/55R16 or 215/50R17

 

Weights/capacity

(kg)

Curb weight (min)

1,535

Capacity

5 passenger

Gross vehicle weight

1,765-1,795

 

Battery

 

Type

Li-ion battery

Capacity

40kWh

 

Electric motor

 

Name

EM57

Maximum output

110kw(150ps)/3283~9795rpm

Maximum torque

320N・m(32.6kgf・m)/0~3283rpm

 

Performance

 

Cruising range

378 km(NEDC)

Charging time (normal charging)

16 hours(3kW)
8 hours(6kW)

Charging time up to 80% (Quick Charging)

40 minutes

Maximum speed

144 km/h

 

 

* NEDC (uus Euroopa sõidutsükkel)