NISSAN QASHQAI PREMIUM CONCEPT JA NISSAN X-TRAIL PREMIUM CONCEPT / AUTOSPIRIT / Uudised

NISSAN QASHQAI PREMIUM CONCEPT JA NISSAN X-TRAIL PREMIUM CONCEPT

  • Et tähistada müügiedu, mida Nissani crossover’ite valik on Euroopas saavutanud, tuuakse välja Qashqai ja X-Traili ainulaadsed Premium Concepti nimelised eriversioonid.
  • Esmaklassiline ja dünaamiline disainikeel juhib tähelepanu sellele, kuidas erijoonte ja isikupärastamise võimaluste kaudu saab kasvatada mõlema auto menukust klientide seas.

Nissan esitleb eesootaval Genfi autonäitusel oma enim müüdud crossover’ite Qashqai ja X-Traili kaht silmapaistvat eriversiooni.

Nissan on praeguste mudelite alusel analüüsinud, kuidas aitaks luksuslikum ja dünaamilisem kujunduskeel mitmete auhindadega pärjatud crossover’ite valikut veelgi ahvatlevamaks ja köitvamaks muuta.

 

Eriversioonid kannavad nime Qashqai Premium Concept ja X-Trail Premium Concept. Kuigi tegu on erinevate mudelitega, viitavad nende värvitoonid, materjalid ja disainivõtted ilmselgelt harmoonilisele paarisrakendile. Qashqai Premium Concept on välja töötatud Londoni südalinnas asuvas disainikeskusesNissan Design Europe (NDE), samas kui X-Trail Premium Concept sündis Jaapanis asuvas Nissani rahvusvahelises disainikeskuses Global Design Centre (GDC).

Kuna crossover’id avaldavad Nissani üleeuroopalisele jätkuvale edule suurt mõju, annavad need kaks Premium Concepti tunnistust Nissani soovist laiendada sihtturgu ja arvestada seejuures klientide mitmekesiste vajadustega.

Nissan Motor Co., Ltd. disainivaldkonna vanemasepresident ja loomeinsener Shiro Nakamura märkis: „See kahte autot hõlmav projekt annab aimu meie disainimeeskondade loomingulisusest. Valisime lõpuks välja kaks disainilahendust – need on küll vastandlikud, ent põhinevad samadel kujundusvõtetel –, mis peegeldavad suurepäraselt meie crossover’ite uut luksuslikku olemust.”

Mõlemad autod esindavad alates Nissani disainikeele väljendusviisidest kuni tipptasemel materjalideni värsket lähenemist köitvatele ja esmaklassilistele Nissani crossover’itele. Kuigi autode väljatöötamisel on juhindutud märksõnast „urbanistlik maadeavastaja”, on mõlemad Premium Conceptid täiesti erinäolised ja loodud püüdma eri sihtrühmade tähelepanu. Qashqai on mõeldud luksust hindavale linnaelanikule, kelle unistuseks on veeta nädalalõpp mõnes Euroopa suurlinnas, näiteks Genfis, Pariisis või Roomas, ja tutvuda seal paljude kultuurimälestistega. Seevastu X-Trail on suunatud eelkõige esmaklassilisust väärtustavatele põnevuseotsijatele, keda tõmbab näiteks seiklemine Alpides või Püreneedes.

Mõlemat autot iseloomustab lihtne, ent efektne värvilahendus: minimalistlikule musta ja valge kombinatsioonile vastandub luksuslik vaskkuldne toon, mis lisab crossover’i ilmele elegantseid ja sooje nüansse. 

Qashqai Premium Concept  

Qashqai Premium Conceptis, mille põhivärviks on moodsalt mati pinnaga must, on nutikalt ühendatud disainivõtted, värvilahendused ja uudsed materjalid. Esmaklassilised vaskkuldsed detailid rõhutavad erinevaid kereelemente, näiteks rattakoopaid, akende ääri, esitulesid ja katusekaari, ning on musta kerevärviga rabavas kontrastis, tõstes veelgi paremini esile auto jõulist siluetti. Lisaks juhivad välimusele tähelepanu ehtne süsinikkiud, mida on kasutatud auto alumises osas, ja 20-tolliste velgede julgelt futuristlik töötlus. Põrkerauad ja küljeliistud tugevdavad veelgi üldmuljet sportlikust ja läbinisti kvaliteetsest autost. Täiustatud V-kujuline mootorivõre annab auto esiosale otsusekindlama ilme ning edastab selge sõnumi auto kuulumisest luksussõidukite hulka.

Qashqai sisemus annab kompaktmaasturite segmendis esmaklassilisele kvaliteedile täiesti uue tähenduse: istmekatted on pehmest valgest Nappa nahast, mida kasutatakse harilikult luksusautodes, ja neid kaunistavad tepingud istmete seljatoe ja põhja keskosas. Kvaliteedile viitab selgelt ka vaskkuldsest süsinikkiust luksuslik ja ainulaadne materjal, mida on kasutatud kõikjal salongis, samas kui rooli ja käigukangi ilmestavad efektsed poleeritud kroomdetailid ja läikivmustad pinnad. 

X-Trail Premium Concept  

X-Trail Premium Concepti välimus on oma paarilisega teravas kontrastis, sest selle põhivärv on mati pinnaga valge. Kapotti ja katust katab sügavmust mati pinnaga süsinikkiud, mis annab autole tõeliselt esmaklassilise, ent karmi ilme, kuid loob samas õhulise üldmulje. Valge ja musta silmatorkav vastandus juhib tähelepanu laiale triibule, mis algab V-kujulise mootorivõre juurest ja jookseb üle kapoti kuni auto tagaosani. Lisaks viitab see kontrastidel põhinev erijoon X-Traili seiklushimulisele olemusele – see jõuline auto on valmis viima teid kuhu iganes. Luksuslikku vaskkuldset värvi on kasutatud 20-tolliste velgede ja esiosa põhjakaitsme juures, mis püüab vaataja pilku ja süvendab tunnet, et ta on selle autoga sõites hästi kaitstud. Kerekaitsmed ja tiivalaiendid on läikivmusta värvi – see stiilne nüanss tõstab X-Traili peajagu üle teistest põnevuseotsijatele mõeldud crossover’itest. 

Salongisisu on esmaklassilisest nahast ning pruuni ja mustaga värvilahendus rõhutab tõika, et see auto mõjub eriti köitvalt seiklushimulistele klientidele. Istmete valmistamisel on kasutatud erinevaid luksuslikke nahku: peatoed ja istmete küljed on säbrulise pinnaga pruunist nahast ning seljatoed ja põhjad Ultrasuede® nahast, mida kaunistab kuldse pärlmutterhelgiga nahast nöörkant. Armatuurlaud ja uksepaneelid, musta värvi süsinikkiust viimistlus ja mati pinnaga musta värvi kroompinnad rõhutavad salongi sportlikku ja luksuslikku üldmuljet. 

Tänu Nissani Jaapani ja Euroopa disainikeskuste tihedale koostööle aitavad Qashqai Premium Concept ja X-Trail Premium Concept leida crossover'ite segmendis uusi võimalusi isikupära viimiseks täiesti uuele tasemele, võimaldades autoomanikel väljendada oma stiilieelistusi palju mitmekesisemal viisil. Selle tulemusena on ükskõik kummas autos sõitjatele – olgu siis tegu juhi või kaassõitjaga – tagatud võrdväärselt esmaklassiline ja dünaamiline elamus. 

Nissan Motor Co., Ltd. disainiosakonna tegevdirektor Mamoru Aoki lisas: „Teerajajana omas sektoris jätkab Nissan piiride nihutamist ja loovate lahenduste otsimist, et vastata uuenduslembeste Euroopa klientide eripalgelistele vajadustele.”