Maailma esimene PlayStation®-iga kontrollitav Nissan GT-R saavutas Silverstone’i ringrajal kiiruse üle 209 km/h / AUTOSPIRIT / Uudised

Maailma esimene PlayStation®-iga kontrollitav Nissan GT-R saavutas Silverstone’i ringrajal kiiruse üle 209 km/h

  • Nissan ja Sony Europe teevad koostööd erilise GT-R-i arendamisel, mida juhitakse täielikult PlayStation Dual Shock 4 kontrolleriga: GT-R /C.

  • GT Academy võitja ja NISMO võidusõitja Jann Mardenborough juhtis kaugjuhitavat superautot helikopteri kokpitist Silverstone’i ringrajal, kus auto jõudis kiiruseni üle 209 km/h.
  • Vaadake, kuidas Jann Mardenborough, kes on üks väheseid, kes on saanud mängurist võidusõitjaks, juhib ülimat kaugjuhitavat mängurite autot:https://youtu.be/jxKTBRcVROw

 

11.10.2017–Nissan Great Britain tegi koostööd ettevõttega Sony Interactive Entertainment Europe, et töötada välja ülim kaugjuhitav mängurite auto Nissan GT-R /C.

 

See ühekordse projekti raames loodud auto tähistab mängu Gran Turismo Sport turuletoomist, mis toimub Euroopas 18. oktoobril, ning 20 aasta täitumist alates Nissani seotusest Gran Turismo mänguseeriaga. Sõidukit on oluliselt muudetud, et seda saaks täielikult juhtida PlayStation DualShock 4 kontrolleriga.

 

Piisab vaid nupu või juhtkangi paarimillimeetrisest liikumisest, et pääseks valla GT-R-i kogu võimsus. Kaugjuhitava sõiduki tippkiirus on 315 km/h ja projektiauto kiirust pole piiratud, sest keegi ei istu rooli taga.

 

GT-R /C pani Silverstone’i kuulsal ringrajal National Circuit proovile NISMO võidusõitja Jann Mardenborough. Jann juhtis GT-R /C-d helikopteri Robinson R44 Raven II kokpitist, millele anti eriluba lennata madalalt.

 

Mardenborough on Nissani murrangulise juhtide avastamise ja koolitamise programmi GT Academy üks kõige edukamaid võitjaid. Jannil paluti olla GT-R /C esimene sõitja tema konkurentsitu ande tõttu nii Gran Turismo mängus kui ka reaalses motospordis.

 

GT-R /C lõi Ühendkuningriigis ettevõte JLB Design Ltd., kasutades standardset 2011. aasta 542 hj V6 R35 mootorit, ehk mootorit, mis lasti välja samal aastal, kui Jann Mardenborough võitis GT Academy.

 

Mardenboroughi kiiremail ringil (1.17.47) oli GT-R /C keskmine kiirus 122 km/h ja tippkiirus 211 km/h, 2,6 km pikkuse ringraja keskmine kiirus on 134 km/h.

 

GT-R /C-le on paigaldatud neli robotit, mis juhivad roolimist, käigukasti, pidureid ja gaasi. Pakiruumi paigaldatud kuus arvutit värskendavad juhtseadmete andmeid kuni 100 korda sekundis. Rooli asendit mõõdetakse 1 / 65 000 sekundi täpsusega.

 

Modifitseerimata PS4 DualShock 4 kontroller on ühendatud mikroarvutiga, mis tõlgendab juhtkangi ja nuppude signaale ning edastab need GT-R /C pardasüsteemidesse. Kaugjuhtimise ulatus on üks kilomeeter.

 

Selleks et Mardenborough saaks hinnata sõiduki kiirust kurvides, paigaldati andur Racelogic VBOX Motorsport, mis edastab kiirusandmeid helikopteri kokpitis LCD-ekraanile.

 

GT-R /C on varustatud ka kahe sõltumatu ohutussüsteemiga, mis töötavad erinevatel raadiosagedustel, mis võimaldab kahel lisajuhil rakendada ABS-pidureid ja seisata mootori, kui peamine juht peaks kaotama sõiduki üle kontrolli.

 

Jann Mardenborough ütles: „See oli harukordne ja tõeliselt võimas elamus. GT-R /C on ühendanud minu kaks maailma – mängimise virtuaalne maailm ja mootorispordi reaalsus – viisil, millest ma poleks osanud unistadagi. Auto reageering DualShock 4 kontrollerit kasutades oli palju kaasahaaravam, kui ma alguses arvasin. JLB Design on teinud ära suurepärase töö ja suutnud panna terve sõiduki kontrollerile väga hästi reageerima.

 

Roolimist, kiirendamist ja pidurdamist konfigureeriti intelligentselt, mis võimendas sõidukit kurvides tõeliselt hästi tunnetada ja hoida seda kiiretel sirgetel stabiilsena. Täissuuruses kaugjuhitava GT-R-i juhtimine kiirusel 211 kilomeetrit tunnis Silverstone’is, jälitades seda samal ajal helikopteriga, oli tõeliselt unustamatu elamus. See on tõeline innovatsioon, mis tekitab põnevust!”

 

Teave GT-R R35 kohta

 

Kümme aastat tagasi, 2007. aasta oktoobris avalikustas Nissan Tokyo autonäitusel mudeli R35 GT-R.

 

Alates selle turuletoomisest on Nissan GT-R olnud tippklassi sportautode sektori esirinnas. Tegemist on entusiastlikele juhtidele mõeldud neljaukselise sportautoga, mis pakub kompromissitut jõudlust ja kehastab täielikult Nissani kaubamärgi tunnuslauset „Innovation That Excites".

 

2017. aasta GT-R-i uuendati olulisel määral, et hoida seda täpselt õiges kohas – üleilmsete autofännide mõtteis.

 

Teave GT Sporti kohta

 

Kolmapäeval, 18. oktoobril Euroopas Ühendkuningriigis ja Austraalaasias välja tulev Gran Turismo Sport paneb oma võrgu- ja ühe mängijaga mängu režiimide kaudu alguse võidusõidumängude uuele ajastule.

 

Mängurežiimide hulka kuuluvad nii tavapärane arkaadrežiim kui ka veebis mängitavad konkurentsi pakkuvad FIA heakskiidu saanud võidusõidud. Gran Turismo Sport kehtestab võidusõidužanris uue standardi, võimaldades mänguritel arendada oma virtuaalset karjääri kõige kiiremate autodega, mis on tänapäeval võidusõitjatele saadaval.

 

Mäng on saadaval terves PlayStationi ökosüsteemis: PlayStation 4, PlayStation Pro ja PlayStation VR.

  

Teave Jann Mardenboroughi kohta

 

Jann Mardenborough on Nissani murrangulise juhtide avastamise ja koolitamise programmi GT Academy üks kõige edukamaid võitjaid. Programm on alates 2008. aastast võimaldanud parimatel Gran Turismo mängijatel saada kvalifitseeritud võidusõitjateks.

 

Jann sõidab praegu meeskonnas Team Impul 2017. aasta mudelis Nissan GT-R NISMO GT500 seerias Japanese Super GT Series.

 

Teave ettevõtte JLB Design Ltd. Kohta

 

Kaugjuhtimiselemendid töötas välja dr James Brighton ja tema meeskond ettevõtte JLB Design.

 

James on viimase 15 aasta jooksul ehitanud rohkem kui 70 täissuuruses kaugjuhitavat sõidukit, mille hulka kuuluvad autod, paadid, bussid ja veokid, ning tal on üle 23 aasta kogemusi autotööstuse, mootorispordi ja maastikusõidukite insenerilahenduste ning arenduse vallas.

 

GTR /C on JLB Design Ltd. seni kõige kiirem ja keerukam sõiduk. James juhib ka Cranfieldi Ülikooli keskust Advanced Vehicle Engineering Centre, mis tegeleb täiustatud sõidukitehnoloogia rakendusuuringute, disainimise, arendamise ja õpetamisega autotööstuse, maastiku- ja mootorispordi keskkondade jaoks ning uute kergete materjalide ja nendega seotud nanotehnoloogia arendamisega.

 

Race across 17 locations in 40 different layouts, ranging from the legendary "Tokyo Expressway” to the ever-popular Nürburgring Nordschleife (North Loop), and a host of other new tracks, such as the half mile oval the "Northern Isle Speedway”.

 

About Jann Mardenborough

 

Jann Mardenborough is one of the most successful winners of GT Academy, Nissan’s revolutionary driver discovery and development programme which, since 2008, has turned the best Gran Turismo gamers into fully-fledged racing drivers.

 

Jann won GT Academy in 2011 and is the first winner to race in single-seaters and in 2014 he became a GP3 race winner with Arden Motorsport, while on the Infiniti Red Bull Racing driver development programme. Away from single-seaters, Jann’s performance in the Ligier-Nissan LM P2 car at the 2014 Le Mans 24 Hours was incredible.

 

In 2015 Mardenborough, became one of the first GT Academy winners to race in LM P1 for Nissan and also continued his single seater career in GP3.

 

Making the move to Japan in 2016, Mardenborough made a strong impression as a championship contender in the GT300 class in Super GT and Japanese Formula 3. Winning races in both championships, Jann graduated to GT500 in Super GT and Japan’s premiere single seater championship, Super Formula, in 2017.

 

Jann currently races for Team Impul in a 2017 Nissan GT-R NISMO GT500 in the Japanese Super GT Series.

 

About JLB Design Ltd.

 

The engineering of the remote-control elements was carried out by Dr James Brighton and his team at JLB Design.

 

James has built over 70 full size remote control vehicles including cars, boats, buses and trucks over the past 15 years and has over 23 years’ experience relating to automotive, motorsport and off road vehicle engineering and development.

 

For JLB Design Ltd. the GTR /C is by far their fastest and most sophisticated build to date. James also manages the Advanced Vehicle Engineering Centre at Cranfield University which specialises in applied research, design, development and teaching in relation to advanced vehicle technology for automotive, off road and motorsport environments together with the development of novel light-weight materials and associated nanotechnology.